6/2009
Kołobrzeg, 2009-10-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 6/2009. Nazwa zadania: Utrzymanie czystości w zespole obiektów Centrum Sportowo - Rekreacyjno - Kongresowego MILENIUM"
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
tel.: (094) 35 513 84
fax.: (094) 35 513 84
http://www.mosir.kolobrzeg.pl
http://www.sport.kolobrzeg.pl
m.rekas@sport.kolobrzeg.pl
Godziny urzędowania - 7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://www.mosir.kolobrzeg.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego lub drogą korespondencyjną po opłaceniu należności za specyfikację w kwocie 1 zł za 1 kartkę w kasie zamawiającego lub na jego konto w PKO BP nr.: 03 1020 2821 0000 1402 0024 5381.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, p.t. " Utrzymanie czystości w zespole obiektów Centrum Sportowo - Rekreacyjno - Kongresowego MILENIUM" , polegająca na sprzątaniu i stałym utrzymaniu w czystości całej powierzchni użytkowej wymienionej w specyfikacji zgodnie z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi oraz sprzątanie terenów wokół kompleksu "MILENIUM" (działka o łącznej powierzchni 2,97 ha) wraz z terenem ścieżki wzdłuż kanału drzewnego
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 74700000-6
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
Usługa sprzątania |
|
Dodatkowe przedmioty |
|
|
#48
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy od dnia 1 listopad 2009
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
- Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
- Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały
wykonane należycie. (załącznik 5/6/2009).
- Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub
liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12 000 , słownie: dwanaście tysięcy złotych .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
#78
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-10-13 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-13, o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
Mała Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania
ofert.
XIII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nieprzekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia
XIV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. 168445 dnia 2009-10-02
Do pobrania:
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,formularz cenowy,liczba zatrudnionych,oświadczenie,projekt umowy,wykaz osób,wykaz usług,wykaz urządzeń,formularz ofertowy.
2.Poprawiona specyfikacja istotnych warunków zamówienia,formularz ofertowy,liczba zatrudnionych,wykaz osób,ogłoszenie o zamówieniu. (24.09.2009)
3.Orginalna treść ogłoszenia. (przed zmianą 02.10.2009)
4.Zaktualizowan treść ogłoszenia (po zmianie) i specyfikacja istotnych warunków zamówienia. (od 02.10.2009)
5.Zaktualizowana specyfikacja istotnych warunków zamówienia(błąd w dacie wadium) (06.10.2009).
5a. Zebrane razem wszystkie dokumenty w najnowszej wersji (ostatnia zmiana treści dokumentów 06.10.2009).