5/2008
Kołobrzeg, 2008-07-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 5/2008. Nazwa zadania: Remont dachu hali MILENIUM
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 36/38
78-100 Kołobrzeg
www.sport.kolobrzeg.pl
sport@post.pl
7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.sport.kolobrzeg.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego lub w internecie na stronie www.sport.kolobrzeg.pl.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu części dachu hali MILENIUM o powierzchni około 1900 m2 wraz z jego ociepleniem za pomocą pianki poliuretanowej.
Zakres robót obejmuje:
a) zerwanie istniejącej warstwy pianki poliuretanowej,
b) zerwanie istniejącej warstwy papy,
c) przygotowanie podłoża do natrysku z pianki poliuretanowej,wykonanie izolacji metodą
natrysku z pianki poliuretanowej sztywnej,
d) malowanie połaci dachu farbą odporną na działanie promieni UV,
e) roboty towarzyszące: m.in. wywóz pianki i jej utylizacja ,
f) wymiana 7 szt. okien dachowych w budynku hotelowym,
g) pomalowanie lakierem antyUV dachu części hotelowej.
Wspólny Słownik Zamówień: 45262600-7
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
Różne specjalne roboty budowlane |
|
Dodatkowe przedmioty |
|
|
#45
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
.
VI. Termin wykonania zamówienia:
do końca października 2008 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy,
b.wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 złotych brutto.
c.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.,
d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają na rachunku bankowym srodki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600.000 zł;
e.są ubezpieczeni od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 70000 zł
f.załączą do oferty wymagane w SiWZ dokumenty i oświadczenia;
g.wniosą wadium;
h.udzielą pisemnej gwarancji na minimum 5 lat
Oferty oceniane będą pod względem spełnienia powyższych warunków i wymag
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zam ówienia w wysokości: 10000 , słownie: dziesięć tysięcy .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
#61
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-09-02 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 36/38
78-100 Kołobrzeg
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-09-02, o godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 36/38
78-100 Kołobrzeg
Mała sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-10-03
XIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr Nr poz. poz dnia data ogłoszenia w BZP
____________________________________
Andrzej Bejnarowicz
Pliki do pobrania:
1 . Ogłoszenie
2. Formularz cenowy,SIWZ,wykaz robót,umowa,formularz przetargowy,wykaz podmiotów,oświadczenie.