ZNAK SPRAWY: CSiR.223.2.63.2016.KJG
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro na:
Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
Zamawiający
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
w KOŁOBRZEGU
ul. Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
NIP: 671-15-98-590
ZATWIERDZIŁ:
Andrzej Bejnarowicz
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji
w Kołobrzegu
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie porad prawnych w zakresie zadań realizowanych przez Zamawiającego,
2) sporządzanie i wydawanie ustnie i na piśmie opinii prawnych z zakresu wszelkiego rodzaju stosunków prawnych,
3) uczestnictwo w opracowywaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Zamawiającego,
4) interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień,
5) uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego,
6) opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w dokumentów),
7) współudział w opracowywaniu wzoru (szablonu) umów powtarzających się okresowo we wszystkich działach MOSiR,
8) opiniowanie treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych,
9) występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami, urzędami i organami egzekucyjnymi,
10) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych sprawach będących w toku (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia),
11) bieżące informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Zamawiającego,
12) opracowywanie wniosków o wszczęcie sądowego postępowania egzekucyjnego,
13) prowadzenie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu,
14) informowanie o aktualnych przepisach prawnych.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywało się w siedzibie Zamawiającego w wymiarze od 8 do 12 godzin w tygodniu, w godzinach pracy Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku, pomiędzy godzinami 7.00 – 15.00), zgodnie z harmonogramem ustalanym przez strony.
3. Wykonawca zapewnia kontakt telefoniczny pod wskazanymi przez siebie numerami telefonów oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej w pozostałe dni pracy Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy wskazany w harmonogramie dzień jest dniem wolnym w pracy Zamawiającego lub zaistnieje konieczność stawienia się Wykonawcy w sądzie lub z innych przyczyn o charakterze losowym będzie niemożliwe świadczenie obsługi prawnej w ustalonym terminie - Wykonawca wykona obsługę w innym dniu tygodnia bez dodatkowego wynagrodzenia.
5. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie miejsce do pracy wraz z niezbędnym wyposażeniem (biurko, szafy biurowe, krzesła, komputer wraz z drukarką) oraz mediami (energia, linia telefoniczna, dostęp do poczty elektronicznej). Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy dostępu do systemu informacji prawnej.
6. Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:
a) osoby fizyczne posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze, tj. posiadają tytuł radcy prawnego albo adwokata;
b) spółki o których mowa w art. 8 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych;
c) zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze;
d) prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej.
Termin realizacji
Zamówienie obejmuje okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.
Kryterium oceny ofert
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium:
- Cena – max. 70 pkt
- Wymiar tygodniowego czasu obsługi prawnej świadczonej w siedzibie Zamawiającego – max. 30 pkt
2. W ramach kryterium „Cena” Zamawiający przyzna pkt według następującego wzoru:
Algorytym : C=
C - punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena”;
Cn - najniższa szacunkowa cena za wykonanie całości zamówienia spośród złożonych ofert;
Cb - szacunkowa cena za wykonanie całości zamówienia zaproponowana przez wykonawcę w ofercie ocenianej.
3. W ramach kryterium „Wymiar tygodniowego czasu obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego”, Zamawiający przyzna pkt według następujących zasad:
Lp. |
Deklarowany wymiar tygodniowego czasu obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego |
Liczba punktów |
1. |
8 godz.
|
10 pkt |
2. |
10 godz.
|
20 pkt |
3. |
12 godz.
|
30 pkt |
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów stanowiącą bilans ceny ofertowej brutto i zadeklarowanego wymiaru tygodniowego czasu obsługi prawnej świadczonej w siedzibie Zamawiającego.
Sposób przygotowania i składania oferty
1. Ofertę sporządzić należy w formie pisemnej z wykorzystaniem załącznika nr 1 (formularz ofertowy). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, na komputerze bądź ręcznie, nieścieralnym atramentem lub długopisem.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę można złożyć osobiście ( w Sekretariacie MOSiR, ul. Łopuskiego 38, 78-100 Kołobrzeg), pocztą (na kopercie należy umieścić napis „ USŁUGI PRAWNICZE OBEJMUJĄCE KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ PRAWNĄ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU ” lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@mosir.kolobrzeg.pl (z informacją w temacie e – mail: „Usługi prawnicze”) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.11.2016 r. do godz.11:00.
Informacje
1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, a złożenie oferty nie rodzi obowiązku zawarcia umowy przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.
2. Oferty zgłoszone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wartość oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji, przedstawionych w ofertach.
5. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień.
6. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający odrzuci oferty niezgodnie z Zapytaniem Ofertowym, chyba że niezgodność ta ma charakter wyłącznie formalny i nie rodzi wątpliwości w zakresie merytorycznej poprawności oferty.
8. Zamawiający ogłosi wybór najkorzystniejszej oferty na własnej stronie internetowej www.bip.mosir.kolobrzeg.pl.
9. Po ogłoszeniu wyboru, Zamawiający podpisze umowę o udzielenie zamówienia z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
10. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, o którym mowa w ust. 9, Zamawiający zaproponuje podpisanie umowy kolejnemu Wykonawcy.
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Katarzyna Dawid , tel. 94 35 51 350 , e-mail: k.dawid@mosir.kolobrzeg.pl.
Do pobrania: