Kołobrzeg, 22.04.2016 CSiR.271.2.2016.KJG
Modyfikacja zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu
na wymianę parkietu drewnianego w hali widowiskowo – sportowej Milenium w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 38.
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję o dokonaniu zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający zmienia w SIWZ:
• Rozdział V pkt 1 b), który otrzymuje brzmienie: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub wymianie parkietu drewnianego w hali sportowej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (brutto).
• Rozdział XIII otrzymuje brzmienie:
Miejsce i termin składania ofert 1. Oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 38, w t erminie do dnia 09.05.2016 r. do godziny 930 2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy oraz zaadresowane na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 38, 78-100 Kołobrzeg i następująco opisane: Oferta w przetargu nieograniczonym na zadanie : „WYMIANA PARKIETU DREWNIANEGO W HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ MILENIUM W KOŁOBRZEGU PRZY UL. ŁOPUSKIEGO 38 ”
Nie otwierać przed dniem 09.05.2016 r. godz. 1000
• Rozdział XIV otrzymuje brzmienie:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie z amawiającego, tj. w s ali prasowej MOSiR w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 38 , w dniu 09.05 .2016 r. o godz. 1000 tj. w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
• Rozdział XXI otrzymuje brzmienie: Termin realizacji zamówienia – od 23.06.2016 r. do 01.08.2016 r.* *włącznie z czasem przeznaczonym na utwardzenie i utrwalenie lakieru)
• w projekcie umowy §2 otr zymuje brzmienie:
1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu budowy Wykonawcy, nie później jednak niż w dniu 23 .06.2016 r. 2. Ostateczny termin oddania do użytkowania przedmiotu umowy ustala się na dzień 01.08.2016* r. (*włącznie z czasem przeznaczonym na utwardzenie i utrwalenie lakieru)
• w projekcie umowy §5 ust. 1 pkt 1 otr zymuje brzmienie:
1. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) Wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu robót wraz z dziennikiem budowy, nie później niż w dniu 23.06.2016 r.
• w projekcie umowy §5 ust. 2 pkt 1 otr zymuje brzmienie:
2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego, nie później niż w dniu 23.06.2016 r.
Andrzej Bejnarowicz Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu |
|