Ogłoszenie nr 105997 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Kołobrzeg: Wykonanie robót budowlanych w budynku Akademii Rycerskiej położonego w Kołobrzegu na działce nr 261, obręb 12, przy ul. Wąskiej 1: Zadanie nr 1 - Wykonanie robót budowlanych pn. "Rewitalizacja elewacji zewnętrznej na budynku Sali Rycerskiej przy ul. Wąskiej” Zadanie nr 2 - Wykonanie robót budowlanych pn. " Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych Hali Sportowej przy ul. Wąskiej 1 w Kołobrzegu”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529057-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu, krajowy numer identyfikacyjny 33102915400000, ul. ul. Łopuskiego 38, 78-100 Kołobrzeg, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 51 400, faks 94 35 51 384, e-mail k.dawid@mosir.kolobrzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mosir.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Akademii Rycerskiej położonego w Kołobrzegu na działce nr 261, obręb 12, przy ul. Wąskiej 1: Zadanie nr 1 - Wykonanie robót budowlanych pn. "Rewitalizacja elewacji zewnętrznej na budynku Sali Rycerskiej przy ul. Wąskiej” Zadanie nr 2 - Wykonanie robót budowlanych pn. " Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych Hali Sportowej przy ul. Wąskiej 1 w Kołobrzegu”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w budynku Akademii Rycerskiej położonego w Kołobrzegu na działce nr 261, obręb 12, przy ul. Wąskiej 1, polegających na: Zadanie nr 1 - Wykonanie robót budowlanych pn. "Rewitalizacja elewacji zewnętrznej na budynku Sali Rycerskiej przy ul. Wąskiej”. Zadanie nr 2 - Wykonanie robót budowlanych pn. " Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych Hali Sportowej przy ul Wąskiej 1 w Kołobrzegu”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej dla zadania nr 1 - Załączniku nr 5 do SIWZ, dla zadania nr 2 - Załączniku nr 6 do SIWZ .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 |
NAZWA: Zadanie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 Wartość bez VAT 284607.55 Liczba otrzymanych ofert 1 Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 255452.88
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 |
NAZWA: Zadanie nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 Wartość bez VAT 133351.60 Liczba otrzymanych ofert 1 Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 107748
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.