Kołobrzeg, 26.08.2015
CSiR.271.2.2015.KJG
Treść zapytań oraz wyjaśnienia dotyczące
zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
na obsługę ratowniczą basenu Milenium Spa przy ul. Łopuskiego 38 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu przekazuje treść zapytania dotyczącego zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wyjaśnieniami.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie:
Treść zapytania:
„ Z treści siwz oraz odpowiedzi na pytanie z dnia 25.08.2015 nie wynika jasno ilu ratowników powinno pełnić służbę na jednej zmianie na pływalni Milenium Spa w Kołobrzegu. Zamawiający pisze jedynie o minimalnej liczbie ratowników wodnych jakimi powinien dysponować Wykonawca (3 ratowników), a nie o liczbie ratowników wodnych pełniących służbę na jednej zmianie. Proszę o sprecyzowanie.”
Odpowiedź zamawiającego:
Zgodnie z § 2 ust. 1 projektu umowy wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w okresie od dnia 01.10.2015 r. do dnia 30.09.2016 r., w wymiarze 15,5 godz. dziennie – również w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy – zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego.
Oznacza to, że codziennie przez 15,5 godz. na basenie winno znajdować się co najmniej trzech ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego.
Jacek Banasiak
Z-ca Dyrektora ds. Technicznych
w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
w Kołobrzegu