5/2009
Kołobrzeg, 2009-07-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 5/2009. Nazwa zadania: Zakup trybun sportowych wraz z dostawą i montażem
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
tel.: (094) 35 513 84
fax.: (094) 35 513 84
http://www.sport.kolobrzeg.pl
http://www.mosir.kolobrzeg.pl
m.rekas@sport.kolobrzeg.pl
Godziny pracy: 7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://www.mosir.kolobrzeg.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego lub drogą korespondencyjną po opłaceniu należności za specyfikację w kwocie 1 zł za 1 stronę płatne w kasie zamawiającego lub na jego konto w PKO BP nr.: 03 1020 2821 0000 1402 0024 5381.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup trybun sportowych demontowalnych wraz z dostawą i montażem przy Euroboisku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu przy ul. Śliwińskiego
Trybuny winny spełniać następujące parametry użytkowe:
- 3 niezależne trybunki
- ilość miejsc siedzących - nie mniej jak 390
- sumaryczna długość trybun nie przekraczająca 60 mb
1) Konstrukcja trybunek typawa z profili stalowych ocynkowanych ogniowo odpornych na warunki atmosferyczne. Między rzędami siedzeń podłoga wyłożona podestami z krat wema lub równoważna. Kraty ocynkowane ogniowo odporne na warunki atmosferyczne.
Tylna i boczne ściany trybuny zabezpieczone balustradą stalową ocynkowaną ogniowo z profili o przekroju rurowym odpornych na warunki atmosferyczne, mocowane do konstrukcji trybuny. Trybuny muszą zapewniać: swobodną komunikację i różnicę wysokości pomiędzy rzędami zapewniającą nieograniczoną widoczność.
2) Siedziska:
- szerokość osiowa przypadająca na jedno siedzisko wynosi 50 cm,
- minimalna szerokość przejścia między krzesłami wynosi 45 cm,
- wysokość oparcia siedziska - 11 cm,
- szerokość siedziska - 42 cm,
- głębokość siedziska - 36 cm,
- konstrukcja siedziska użebrowana z pełną ścianką z tyłu i od spodu (wandaloodporne)
- siedzisko przykręcane do konstrukcji stalowej na 2 śruby przechodzące przez krzesełko od góry,
- otwory na krześle zaślepione zatyczkami z tworzywa identycznego jak siedzisko,
- siedziska w kolorze niebieskim
3) Montaż trybuny na podłożu trawiastym ( długość podłoża 60 m ), w związku z tym konstrukcja musi stanowić kompletny system uwzględniający nierówności i pochyłość terenu w miejscu ich montażu
4) Trybunki wraz z siedziskami winny spełniać wymogi stosownych norm: PN-EN 13200-1 - DIN 4420 - DIN EN 12811 - DIN ISO9001-EN 29 001 - IMBiGS na znak Bnr B-02-031-06 i B-02-0
Dla każdej z trybun muszą być wydane następujące atesty: - deklaracja zgodności EU - atest na trudnozapalność - atest na nie wydzielanie toksycznych produktów rozkładu i spalania - atest na odbarwienie barwnika zgodnie z normą BN-77-6701-04
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 37.53.52.80 - Trybuny do placów zabaw
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
Dostawa trybun wraz z montażem |
|
Dodatkowe przedmioty |
|
|
#48
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
05.09.2009
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę i montaż demontowanych trybun w obiektach sportowych o wartości brutto co najmniej 90 000 zł
- Wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000 , słownie: trzy tysiące złotych .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
#78
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-08-06 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-06, o godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
Mała sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-05
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
---------------------------------------------
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
---------------------------------------------
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
----------------------------------------------
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. 123757 - 2009 dnia 2009-07-30