Kołobrzeg 04.12.2012
CK .271.8.2012
O G Ł O S Z E N I E
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na :
„ Utrzymanie czystości I porządku pasa technicznego, wydm oraz zejść I dojść na plażę w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg ”
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Biurze Głównego Mechanika ( I piętro ) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu ul . Łopuskiego 38, tel . (94) 35-51-403 lub pobrać ze strony internetowej www . bip . mosir . kolobrzeg . pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Jacek Kuś – Specjalista ds. utrzymania plaży oraz kąpieliska morskiego Kołobrzeg, e - mail : jacekkus-fms@o2. pl
Koszt specyfikacji wynosi 10 zł . Należność należy wpłacać gotówką w dziale księgowości lub przelewem na konto : Bank Handlowy S.A. w Warszawie 93 1030 1263 0000 0000 9022 3003.
Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku całego obszaru pasa technicznego wraz z infrastrukturą komunikacyjną i małą architekturą (wydmy, plaża, dojścia i zejścia na plażę, zjazdy techniczne, zjazdy dla niepełnosprawnych, mini mola, umocnienia hydrotechniczne) w granicach administracyjnych miast Kołobrzeg.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .
Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej , ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej .
Oferty należy złożyć w sekretariacie MOSiR w terminie do dnia 18.12 .2012 r . do godz . 930.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj . w sali prasowej MOSiR w dniu 18.12.2012 r . o godz .1000.
Kody CPV – 90.68.00.00-7, 90.62.00.00-9
Termin realizacji zamówienia : 24 miesiące od 01.01.2013
Termin związania ofertą – 30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena – 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art . 22 ust . 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art . 24 ust . 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r . ( Dz . U . z 2010 r . Nr 113 poz .759 z późn . zm .) oraz którzy :
(a) złożą wypełniony i podpisany formularz oferty ;
(b) przedłożą a ktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art . 24 ust .1 pkt 2 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art . 24 ust . 1 pkt 2 ustawy ;
(c) przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego ( tzn . wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ;
(d) przedłożą oświadczenie , że spełniają warunki określone w art . 22 ust . 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ;
(e) przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art . 24 ust .1 ustawy Prawo zamówień publicznych ;
(f) przedłożą formularz cenowy.
(g) dołączą oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcia i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia
(h) dołączą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr nr 5 do SIWZ).
(i) dołączą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie.
(j) dołączą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) . W przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu.
(k) dołączy wykaz, że dysponuje (jako właściciel lub na podstawie innego tytułu prawnego uprawniającego do korzystania z rzeczy takiego jak umowa leasingu, dzierżawy, najmu lub inna umowa o podobnym charakterze) niezbędnym sprzętem do prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie co najmniej poniższego sprzętu:
- ciągnik z przyczepą – min. 3 szt.
- samochód skrzyniowy do 3,5 tony – min. 2 szt.
- maszyna do mechanicznego sprzątania plaży z możliwością przesiewu piasku na głębokość minimum 20 cm – min. 1 szt.
(l) dołączy wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zlecenia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia w zakresie oczyszczania terenów otwartych, na kwotę nie niższą jednak niż 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto.
Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.12.2012 r . pod numerem 489562 - 2012
DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w Kołobrzegu
Andrzej Bejnarowicz
Do pobrania: