1/2009
Kołobrzeg, 2009-04-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 1/2009. Nazwa zadania: Remont dachu hali Milenium
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
tel.: (094) 35 513 84
fax.: (094) 35 513 84
http://www.sport.kolobrzeg.pl
m.rekas@sport.kolobrzeg.pl
7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://www.sport.kolobrzeg.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego lub w internecie na stronie www.sport.kolobrzeg.pl.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu części dachu hali Milenium o powierzchni około 3100 m2 wraz z jego ociepleniem z pomocąpianki poliuretanowej.
Zakres robót obejmuje:
a) zerwanie istniejącej warstwy pianki poliuretanowej,
b) zarwanie istniejącej warstwy papy,
c) wymiana płyt OSB, których stan tego wymaga i nie nadają się do dalszego użytku,
d) demontaż 7 szt. starych okien dachowych,
e) wykonanie konstrukcji wyniesienia okien ponad płaszczyznę dachu,
f) osadzenie nowych okien połaciowych,
g) obróbka papą termozgrzewalną powierzchni przyokiennych oraz montaż kołnierzy zabezpieczających,
h) modernizacja istniejących koszy ściekowych, kanałów oraz rynien odpływowych przy pomocy papy termozgrzewalnej,
przygotowanie podłoża do natrysku pianką PUR
- oczyszczenie całej połaci dachu z resztek potechnicznych,
- transport pionowy odpadów potechnicznych na wyznaczone miejsce koło budynku,
- przyklejenie papy całą jej powierzchnią do płyt OSB,
i) wykonanie izolacji metodą natrysku z pianki poliuretanowej sztywnej o grubości 10 cm,
pokrycie połaci dachu warstwą ochronną o następujących parametrach:
- odporną na działanie promieni UV,
- zapewniającą 100% hydroizolację,
- o wysokiej wytrzymałości mechanicznej,
- o dużej elastyczności,
- o dużej odporności termicznej,
- kolor zostanie określony w późniejszym terminie.
j) usunięcie z budowy odpadów potechnicznych (pianka PUR, papa, płyty OSB, inne)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 45262600-7
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
Różne specjalne roboty budowlane |
|
Dodatkowe przedmioty |
|
|
#48
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
31.07.2009 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
aktualne odpisy z włąściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jednostkowe zamówienie dotyczące robót dekarskiech metodą pokrywania połaci dachowych pianką poliuretanową sztywną o powierzchni nie mniejszej niz 10 000 m2.
- dokument (referencja) wykazania wykonania robót dekarskich metodą pokrywania połaci dachowych pianka sztywną potwierdzonych referencjami (2 szt.)
- oswiadczenie o wykonaniu robót natryskowych od co najmniej 10 lat,
- certyfikat, potwierdzający wdrożony co najmniej od 4 lat System Zarządzania Jakością,
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aprobat technicznych na zastosowane materiały,
- inne certyfikaty i świadectwa kwalifikacyjne,
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- zaświadczenie o niezaleganiu w płaceniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wydane przez właściwe urzędy (Urząd Skarbowy, ZUS),
- posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł,
- polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 120 000 zł
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 , słownie: dwadzieścia tysięcy złotych .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
#78
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-05-26 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-05-26, o godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Łopuskiego 38
78-100 Kołobrzeg
Mała sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-06-25
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
_______________________________
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
_______________________________
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
_______________________________
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. 120722-2009 dnia 2009-04-24
____________________________________
Do pobrania:
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia